/Files/images/ihrhhh.jpeg

Психологічну службу

закладу дошкільної освіти очолює

практичний психолог

Малік Наталія Іванівна

Дитячий психолог- фахівець, який допомогає дорослим зрозуміти, що відбувається з їхньою дитиною і з ними. Робота йде як з дітьми, так і з дорослими щодо виявлення проблеми і пошуку рішень.

Графік консультацій

Понеділок - 8.30-10.30 - Індивідуальне консультування батьків

Середа - 13.00-15.00 - Індивідуальне та групове консультування педагогів

П’ятниця - 15.00-16.30 - Індивідуальне консультування батьків

Діяльность психологічної служби закладу

- профілактика дезадаптації новоприбулих дітей;

- створення сприятливих умов для успішної адаптації дітей раннього дошкільного віку до умов ДНЗ;

- психологічний супровід обдарованих та здібних дітей;

- психологічний супровід дітей, які потребують додаткової уваги;

- створення умов для розвитку мовленнєвої компетентності дітей;

- психологічний супровід дітей в процесі підготовки до успішного навчання у школі;

- підвищення психологічної компетентності вихователів та батьків;

- підвищення професійної компетентності психолога.

Проблеми, з якими працює дитячий психолог:

1. Це соціальні ситуації: дитина йде в дитячий садок, розлучення батьків, смерть когось із близьких, поява нового члена сім'ї, випадки сексуального або психічного насильства над дитиною, серйозна хвороба дитини або когось із близьких людей, переїзд на нове місце проживання тощо;

2. Агресія, замкнутість, примхливість, нав'язливі дії, сором'язливість, підвищена образливість, упертість, тощо;

3. Страхи і тривожність дитини;

4. Проблеми адаптації;

5. Проблеми спілкування з однолітками;

6. Патологічні звички: кусання або гризіння нігтів, смоктання предметів, онанізм тощо;

7. Рівень психічних процесів (пам'ять, увага, мислення) не відповідає віку дитини;

8. Проблеми логопедичного характеру (усунення психологічних наслідків);

9. Безпорадність батьків, втрата контролю

Дитячі заповіді для мам, тат, бабусь і дідусів

1. Шановні батьки! Пам’ятайте, що ви самі запросили мене у свою родину. Колись я залишу батьківську оселю, але до того часу навчіть мене, будь ласка, мистецтва слухати і бути людиною.

2. У моїх очах світ має інший вигляд, ніж у ваших. Прошу вас, поясніть мені, що, коли і чому кожен із нас у ньому має робити.

3. Мої ручки маленькі — не очікуйте від мене досконалості, коли я застеляю ліжко, малюю, пишу або кидаю м’яча.

4. Мої почуття ще недозрілі — прошу, будьте чутливими до моїх потреб. Не нарікайте на мене цілий день.

5. Щоб розвиватися, мені потрібне ваше заохочення, а не тиск. Лагідно критикуйте й оцінюйте, але не мене, а лише мої вчинки.

6. Дайте мені трохи самостійності, дозвольте робити помилки, щоб я на помилках учився. Тоді я зможу самостійно приймати рішення у дорослому житті.

7. Прошу, не робіть усього за мене, бо я виросту переконаним у своїй спроможності виконувати завдання лише відповідно до ваших очікувань.

8. Я вчуся у вас усього: слів, інтонації, голосу, манери рухатися й поводитися. Ваші слова, почуття і вчинки повертатимуться до вас через мене. Так справедливо влаштувала природа зв’язок між поколіннями. Тому вчіть мене, будь ласка, найкращого.

9. Пам’ятайте, що ми разом не випадково: ми маємо допомагати одне одному в цьому безмежному світі.

10. Я хочу відчувати вашу безмежну любов, хочу, щоб ви частіше брали мене на руки, пригортали, цілували. Але обережно, аби ваша любов не перетворилась на милиці, що заважатимуть мені робити самостійні кроки.

Якщо:
• Дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти;
• Дитину висміюють, вона стає замкнутою;
• Дитину хвалять, вона вчиться бути шляхетною;
• Дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе;
• Дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини;
• Дитина росте в терпимості, вона вчиться розуміти інших;
• Дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою;
• Дитина росте в безпеці, вона вчиться вірити в людей;
• Дитина росте у ворожнечі, вона вчиться бути агресивною;
• Дитина росте в розумінні і дружелюбності, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

Кiлькiсть переглядiв: 666