Сім’я – це життєдайний осередок, що формує поняття про культуру сімейних взаємин, про атмосферу любові, доброзичливості та підтримки, який дає можливість свідомо ставитися до життя як найвищого дару природи, розуміти пріоритет здорового способу життя як чинника збереження і зміцнення здоров’я.

Оскільки активними учасниками навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі є батьки, педагогічний колектив діє у напрямі підвищення педагогічної культури батьків з формування здорового способу життя та покращення психологічного клімату в сім’ї. З метою визначення думок батьків проводиться анкетування стосовно рівня захворюваності дітей, встановлення рівня обізнаності батьків щодо профілактики ускладнень хронічних захворювань, плоскостопості, запобігання порушень постави, проблем запровадження активних форм оздоровчої роботи, відпочинку в сім’ї.

Адмііністрація закладу, медичний персонал, практичний психолог, вихователі забезпечують педагогічний супровід фізкультурно-оздоровчої роботи з вихованцями в родинах, опосередковано впливаючи як на дітей, так і на їх батьків. Лікар, сестра медична старша проводять роз’яснювальну роботу з наступних питань:

• організація оптимального рухового режиму вдома;

• формування правильної постави;

• профілактика плоскостопості;

• загартування дитячого організму;

Створено модель партнерства педагогічного колективу з сім’єю з формування здорового способу життя у дітей.

Під час консультацій, через оформлення батьківських куточків, папки-пересувки вихователі інформують родини про їх вплив на формування фізичного здоров’я дітей. До відома батьків представлені напрямки формування культури здоров’я у дитячому садку, як саме і коли здійснюються оздоровчі заходи. Санбюлетні, консультації та рекомендації для батьків регулярно змінюються.

В дошкільному навчальному закладі проблеми здорового способу життя розглядаються на батьківських зборах як загальних так і групових. Показником роботи з батьками вихованців є їх участь у святах, розвагах, спільних заходах. ДНЗ – це простір для життя дитини. Тут вона повноцінно живе і тому вся діяльність закладу вібудовувається так, щоб сприяти становленню особистості, гуманізації відносин між дошкільниками і педагогами, закладом і родиною, ґрунтуючись на ідеї самоцінності дитинства, діалогу.

Отже, вся діяльність дошкільного навчального закладу № 163 концептуально спрямована на реалізацію головної мети дошкільної освіти - забезпечення різнобічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних, фізичних особливостей, культурних потреб, набуття нею життєво соціального досвіду.

Кiлькiсть переглядiв: 378